poniedziałek, 14 września 2015

Fantazje podczas naszego sexu cz.1

Po ostatnich wydarzeniach nastąpiła częściowa stagnacja. Tzn. Ewa w dalszym ciągu flirtowała z Adamem, nie był to nawet delikatny flirt, ale bardzo często konkretne rozmowy o konkretnym pieprzeniu. Nie wysyłała jednak żadnych zdjęć bez mojej wiedzy, co do tego miałem całkowitą pewność.
Jeśli chodzi o rozmowy z Adamem to dzieliła się ze mną bardzo często ich treścią....mniej lub bardziej szczegółowo. Dobierała elementy które mogły bymnie nakręcić, część wiadomości zostawiając jednak tylko dla siebie.
Bardzo często fantazjowaliśmy razem podczas pieprzenia, o tym jak ona puszcza się na moich oczach. Cała jej znajomość z Adamem była na tyle bliska że podzieliła się z nim moimi fantazjami, mówiąc mu wprost o tym że namawiam ją na trójkąt.
Wymyślalismy razem ( choć ja zdecydowanie częściej :) ) sytuacje w których Ewa mogła by zadowolić kogoś jeszcze....Kiedyś, kiedy rżneliśmy się wyjątkowo ostro, a ona była posłuszną suką zapowiedziałem jej że jeśli się jeszcze raz, kiedykolwiek puści, kiedy pozwoli komuś innemu pieprzyć się bez mojej wiedzy ukarzę ją bardzo surowo - zapowiedziałem jej że oddam ją do burdelu. Oddam ją jak zwykłą dziwkę, dogadm się z właścicielem aby przyjął ją na 2-3 dni pracy. Ewa z jednej strony udawała przestraszoną taką opcją, z drugiej strony sama fantazjowała o tym jak będąc w burdelu służyła by jakiemuś alfonsowi za zabawkę. Strasznie podniecała się na samą myśl o tym że będzie traktowana jak przedmiot, że alfons będzie mógł z niej korzystać bez oporów kiedy tylko będzie chciał. Ja do tego dokładałem opcję w której alfons "sprzedaje" albo w ogóle dodaje Ewę w ramach promocji dla swoich klientów za darmo....jeśli była by darmową dziwką w burdelu na pewno cieszyła by się powodzeniem przez cały dzień, klienci korzystali by w niej bez przerwy od rana do wieczora.
Każda myśl o tym że ktoś obcy pieprzy moją Ewę doprowadzała mnie prawie do wytrysku, wyobrażałem sobie jak obcy, najlepiej potężny kutas wchodzi w jej cipkę rozciągając ją mocno. Chciałem by był bardzo duży, by poczuła różnicę pomiędzy mną a obcym, żeby samo pierwsze jego w nią wejście spowodowało że poczuje się malutką, bezbronną suką wykorzystywaną przez prawdziwego samca.
Ewa przy takich opowieściach podczas sexu robiła się momentalnie mokra, lało się z niej, a ona wiła się i jęczała jak prawdziwa suka. Szczególnie podniecała ją myśl o tym że jej szef, np.alfons, każe jej wejść pod biurko i obciągać podczas kiedy pracuje, potem spuszcza się jej, każe wyczyścić kutasa, a na koniec mówi: "a teraz spieprzaj dziwko...."
Takie zabawy zawsze kończyły się podobnie.....spuszczałem się obficie na jej twarz, czasami kiedy była tuż po okresie również w niej ( Ewa nie zabezpieczała się ).
Nie wiem czemu ale uwielbiam spuszczać się na twarz, chyba jest w tym coś z czysto zwierzęco, samczego instynktu oznaczania swojej własności :), wręcz uwielbiam widok gęstej spermy spływającej po twarzy :)
Jeśli ktoś ma inne wytłumaczenie takiego stanu rzeczy to z chęcią wysłucham :)







1 komentarz:

  1. Jest jedno wytłumaczenie: Twoje drugie imię to "Perwersja" :D

    OdpowiedzUsuń