środa, 30 września 2015

Fantazje podczas naszego sexu cz.4

Bardzo często pieprząc Ewę starałem się delikatnie namówić ją na trójkąt. Myśl o tym że pieprzą ją inni, że obciąga innym nie dawała mi spokoju, postanowiłem że będę cierpliwy i konsekwentny, starałem się coraz częściej o tym wspominać, fantazjować podczas sexu co bardzo podobało się nam obojgu.
Jedna z takich fantazji wyglądała tak:
Umawiamy się z jakimś nieznanym facetem z netu na spotkanie w jakimś odludnym miejscu, gdzieś gdzie można podjechać samochodem.
Ewa, w krótkiej spódniczce i szpilkach wysiada z samochodu i podchodzi od strony kierowcy gdzie siedzę ja. Opiera się o drzwi wypinając zachęcająco tyłeczek i wkładając głowę do samochodu poprzez otwarte okno, dokładnie jak dziwka rozmawiająca z klientem.
Zaproszony facet podchodzi od tyłu do niej, wsadza rękę pod spódniczkę i zaczyna ją bezczelnie obmacywać najpierw gładząc po wewnętrznej stronie ud, potem odsuwając cienkie stringi i macając po mokrej cipce. Po dłuższej chwili, kiedy ona jest już mocno podniecona i sama nadstawia się i rozchyla nogi jeszcze bardziej facet podnosi jej spódniczkę i  zaczyna ją pieprzyć od tyłu. Głowa Ewy jest w samochodzie, widzę z bliska jak jest pieprzona, jak jest jej dobrze. Widze jak z każdym mocnym  pchnięciem nieznajomego ona powstrzymuje się przed krzykiem zagryzając wargi.
Po szybkim, ale bardzo mocnym rżnięciu facet każe jej uklęknąć obok samochodu i spuszcza się na jej twarz. Ewa zlizuje ostatnie kropelki jego nasienia z kutasa, wstaje i wsiada do samochodu.
W moich własnych fantazjach finał takiej zabawy wyglądał czasami inaczej, choć zdawałem sobie sprawę że z przyczyn zdrowotnych to niemożliwe..... Wyobrażałem sobie że nieznajomy spuszcza się w niej, zalewa jej cipkę swoją ciepłą i gęstą spermą, a ona odwraca sie do mnie tyłem i pokazuje  jak sperma nieznajomego wycieka z niej...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz