poniedziałek, 25 stycznia 2016

cd.Masażysta

Dobrze znałem Ewę i wiedziałem że nie robi tego wszystkiego bez powodu. Ewa to taki typ kobiety, która musi czuć że podnieca innych facetów.....oczywiście nie wszystkich, ale jeśli kogoś pozna i ktoś ją zaciekawi wstępnie to tak. Widac było że zależy jej aby wyglądać świetnie, z swoich dobrych źródeł wiedziałem również czego w ostatnich tygodniach szukała w internecie. W wyszukiwarkach przeważały pytania" czy rozebrać się do naga na masażu?", " co zrobić by dyskretnie dać znać masażyście że chce się czegoś więcej..". Pytań tego typu było wiele, ale po paru tygodniach przestały się pojawiać. Zastąpiły je inne: "sex na stole do masażu", oraz filmy "sex z masażystą", itp...
Nie miałem stuprocentowej pewności, ale mogłem z dużą dozą prawdopodobieństwa podejrzewać że moja Ewa chodzi nie tylko na masaż. Było to cholereni podniecające, widziałem jak się szykuje do wyjścia i widziałem jak wraca zadowolona, zrelaksowana....mogłem się tylko domyślać że w międzyczasie zaspokaja nie tylko siebie ale również masażystę.
Miałem nadzieję że to robi, wiele razy wcześniej powtarzałem jej że taka dziwka jak ona, tak ładna, tak zgrabna z takimi predyspozycjami do puszczania się powinna służyć wielu kutasom.
Miałem nadzieję że najpierw masażysta masuje ją dokładnie, całe ciało, omijając jej cipkę, a na koniec wylewa dużą ilość olejku na nią, ona rozsuwa grzecznie nogi i pozwala się głęboko wymasować. Ewa chodziła na masaże albo wcześnie rano, albo późno popołudniu, doskonale zdawałem sobie sprawę że masażysta widząc ją z samego rana leżącą na stole, praktycznie nagą, musiał mieć straszną ochotę ulżyć sobie. Każdy facet rano ma największe ciśnienie i jeśli może to z chęcią spuszcza się.
Miałem nadzieję że Ewa po masażu zajmowała się nim odpowiedni. Mogła mu obciągać leżąc jeszcze na stole, wystarczyło by żeby podszedł i rozpiął rozporek podając jej kutasa. Mogła też zejść z łóżka, klęknąć i wyssać mu kutasa jak posłuszna dziwka, wylizać z resztek spermy na koniec, wstać, zapłacić w recepcji za oficjalny masaż i wyjść...
Być może wracała do domu wciąż czując jego spermę w ustach, ale możliwe też że po masażu kładła się na brzuchu na stole sstawiając nogi na ziemi i pozwalała żeby on skorzystał z jej wypiętej cipki i dupki, która była doskonale nawilżona olejkiem. Miałem nadzieję że jest zadowolony z mojej dziwki i korzysta z niej do woli, miałem nadzieję że przydaje mu się do zmniejszania napięcia z rana :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz