środa, 20 stycznia 2016

Ewa, Adam, masażysta....

Zdecydowałem się jednak przerwać Ewy zabawę, z jednej strony była podniecająca i wciągająca, ale z drugiej obawiałem się że zabrniemy tam gdzie już nie będzie odwrotu.
Ewa miała spędzić 2 tygodnie wakacji sama, ja miałem ją tylko następnego dnia odwieźć. W dniu poprzedzającym wyjazd powiedziałem jej że wiem wszystko, że wiem o jej rozmowach z Adamem, wiem o wysyłanych zdjęciach, wiem o tym że szykuje się na dużo większą zabawę kiedy będzie sama.
Na początku niedowierzała, ale też nie śmiała zaprzeczyć. Potem jak można się było spodziewać był płacz, łzy, przepraszanie., próby tłumaczenia, obietnice poprawy.
Przyznam szczerze że samo śledzenie jej poczynań w tajemnicy dawało sporo satysfakcji, udało mi się przechytrzyć ją i Adama :)

Mniej więcej kilka miesięcy wcześniej Ewa zaczeła narzekać na ból kręgosłupa, z polecenia kogoś tam z znajomych dostała kontakt do dobrego masażysty.
Zaczeła umawiać się do niego na masaże, przez wiele miesięcy były to masaże tylko i wyłącznie kręgosłupa, aczkolwiek Ewa zawsze wracała z nich zrelaksowana, wypoczęta. Oczywiście, narzekała trochę również, porządny masaż po prostu czasami dość mocno boli. Nie przeszkadzało jej to jednak umawiać się na kolejne spotkania.
Po pewnym czasie Ewa masaże kręgosłupa zamieniła na całościowy masaż całego ciała.
Opowiadałą mi sporo o swoich wizytach u masażysty, z opowieści wynikało że powoli jest z nim na coraz bardziej przyjacielskiej stopie, na spotkaniach dużo rozmawiali opowiadając sobie o swoich rodzinach, itd.
Zauważyłęm że wybierając się na masaż całego ciała Ewa zaczeła dużo staranniej dobierać elementy swojego stroju, zaczeła w ogóle bardziej przygotowywać się.
Zawsze na była kąpiel, golenie nóg, cipeczki, wychodziła z łazienki pachnąca i czyściutka. Potem starannie dobierała bieliznę, wybierając zawsze jakąś sexowną, ubierała się i wychodziła.
Moja wyobraźnia wspomagana obserwacjami jej zachowania zaczeła działać. Wyobrażałem sobie jak przychodzi na masaż, rozbiera się i w samych stringach kładzie na stole do masażu.
Masażysta był facetem w jej wieku, dobrze zdudowanym, bardzo męskim, Ewa pokazaywała mi go na zdjęciach z fb.

cdn....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz